این منم

این منم

حرف های یک جوان
این منم

این منم

حرف های یک جوان

بازخوانی وعده های‌ روحانی در هفته قبل از انتخابات

بازخوانی وعده های‌ روحانی در هفته قبل از انتخابات:


١- قول می‌دهم که احترام را به پاسپورت ایرانی برگردانم

( تعداد کشورهایی که دارندگان پاسپورت ایرانی می‌توانستند پیش از این بدون ویزا به آنها سفر کنند، بازهم کاهش یافت.
در جدیدترین خبرها، کشورهایی چون گرجستان و هندوستان به‌تازگی اعلام کرده‌اند‌، گردشگران ایرانی برای ورود به آنها نیاز به ویزا دارند. )

٢- نخواهیم گذاشت دریاچه ارومیه خشک شود

( دریاچه رضاییه (نگین فیروزه ای ایران) به خاطر بیکفایتی مدیریتی دولتِ روحانی که وعدهٔ احیای آن‌را داده بود، کاملا خشک شد و به کویر ارومیه تبدیل شد، و ۲.۵ میلیارد دلار بودجه که روحانی هنگام سر دادن شعار‌های انتخاباتی به اعتراف خودش جهت نجات دریاچه ارومیه دریافت کرده مشخص نیست کجا هزینه شده )

٣- نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سؤال کند؛ دختران جامعه ما خود حافظ حجاب و عفاف هستند

( سرکوب زنان ادامه یافت و به جای‌ تحقق وعده های‌ روحانی‌، "آزادی های یواشکی زنان" با همکاری وزارت اطلاعات و افراد فرصت طلب خارج از کشور راه اندازی شد )

٤- راه حل های‌ ١٠٠ روزه برای‌ حل مشکلات داخلی‌ و خارجی‌ دارم

( قدمت نقش رستم به حدود سال ۱۲۰۰ پیش از میلاد باز میگردد که توسط دولت روحانی به بهانه گاز رسانی آسیب دید! منزل مسکونی میرزا کاشف‌السلطنه مشهور به «پدر چای ایران» در غفلت! سازمان میراث فرهنگی غارت شد، بیش از ۹۰۰ نفر در طی یک سال حکومت روحانی در ایران اعدام شده اند، آلودگی‌ هوا، آلودگی‌ دریا، تخریب جنگل ها، ... به اوج خود رسیده، کارون و زاینده رود و بسیاری از تالاب‌ها خشک شدند، کمبود امکانات پزشکی و پزشک در برخی استان‌ها بیداد می‌کند، مدیریت ضعیف و غیر کارشناسانه منابع آب باعث بی‌ آبی و رنج بسیاری از هموطنان در بسیاری از شهر‌ها و روستاهای کشور شده و پایتخت ایران تنها تا ۳۴ روز دیگر آب دارد! ذخیره آبی سد لار و لتیان به پاییز نمی رسد و به دانش آموزان بین ۸ تا ۱۱ سال تجاوز جنسی‌ شد، اما مشاور وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید با وقاحت گفت: "تعرض ناظم مدرسه گاهی با رضایت دانش‌آموزان همراه بوده و یک «کشش دو طرفه» وجود داشته است" ، ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد