این منم

این منم

حرف های یک جوان
این منم

این منم

حرف های یک جوان

بزرگی، سرفرازی و سربلندی به ادعا نیست

پاره کردن مدارک حج روبروی سازمان حج و زیارت توسط پیرمرد یاسوجی


پیرمرد روستایی یاسوجی پس از شنیدن تجاوز سربازان عربستانی به دو جوان ایرانی در جلوی سازمان حج و زیارت یاسوج اقدام به پاره کردن تمامی مدارک اعزام خود نمود.


این بزرگمرد که نامش حسن‌علی ست در روستایی دورافتاده از توابع سی‌سخت شهرستان یاسوج زندگی می‌کند و مدتها در نوبت حج بوده. وی صادقانه می‌گوید با اجبار فرزندانم به همراه همسرم قصد زیارت به خانه خدا را کردیم و هیچ علاقه‌ای به این سفر نداشتم، چهار طرف خانه‌ای من کعبه وجود دارد.


من دوست داشتم پولم را صرف زندگی این بنده خدا‌ها کنم. من دوست دارم عمو حسنعلی این‌ها بمانم نه حاج حسنعلی!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد