این منم

این منم

حرف های یک جوان
این منم

این منم

حرف های یک جوان

کاشکی آیت الله جنتی ، 18 تا بچه داشت !

 کاشکی آیت الله جنتی ، 18 تا بچه داشت !


وقتی علی جنتی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی اعلام کرد با توجه به فتاوی برخی مراجع کشور ، اگر مفسده ای نباشد ترانه خوانی خانوما ( شما بخوانید تک خوانی) ایرادی نداره و موافقتش رو اعلام کرد ، برق از سرم پرید . آخه یکی دو روز قبلش ، نجفی مفلوک ؛ رئیس میراث فرهنگی ، گفته بود قلیون کشی واسه خانوما ایراد نداره ، کلی هیاهو بپا شد . مجلسیا به رئیس جمهور تذکر دادند و کلی پیغام و پسغام ! تا اینکه نجفی با کلی وصله و پینه حرفاش رو پس گرفت و گفت که منظورش چیز دیگه ای بوده و قضیه رو ماس مالی کرد و رفت و البته معترضین هم که فقط هدفشون به چالش کشیدن دولت بود ، به ظاهر متقاعد شدن . بعد از این اظهار نظر جنجالی وزیر ارشاد که شاید بعد از مذاکره با امریکا مهمترین موضع گیری یه مقام مسئول بود ، منتظر بودم که یه هیاهوی اساسی به پا بشه .کلی هیجان زده بودم تا ماجرا را دنبال کنم. اما در کمال ناباوری ، انگار نه انگار که خبری شده . فقط کم مونده بود یه پیام تشکر آمیز از سوی مجلس بابت ، ایده ی علی جنتی بهش بدن . بالاخره بعد از کلی تجزیه و تحلیل و گیج و منگی از این اتفاق ، به این نتیجه رسیدم که سنبه ی علی جنتی خیلی خیلی پر زوره . سایه ی جنتی پدر، خیلی بلند تر از این چیزایی هست که همه فکرشو می کردن ، حتی اگر این تصور باشه که بین پدر و پسر تفاهم وجود نداره .تو همین فکر و خیالا بودم که با خودم گفتم کاش آقای جنتی به تعداد وزارتخونه ها بچه داشت. 17 تا 18 تا .... می دونید بعدن چه اتفاقی می افتاد. اونوقت آرامش کامل به دولت روحانی بر می گشت و تمام اعمال و رفتار دولت به احترام ، آقای جنتی پدر ، بر اساس احترام و چشم پوشی خطاها شکل می گرفت . بالاخره اینم یه نوع پدیده ی مدیریتی است که البته کشف اون به نام بنده است.


م ن ب ع

تفریح

تفریح




































.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.