این منم

این منم

حرف های یک جوان
این منم

این منم

حرف های یک جوان

اطمینان وزیر به آیت الله مکارم شیرازی: تماس تصویری هم‌چنان مسدود خواهد بود

اطمینان وزیر به آیت الله مکارم شیرازی: تماس تصویری هم‌چنان مسدود خواهد بود

یک روز پس از "فتوا"ی آیت الله ناصر مکارم شیرازی، "مرجع تقلید"، مبنی بر «خلاف شرع و موازین اخلاقی و انسانی» بودن ارایه‌ی «اینترنت پرسرعت» و «کلیه خدمات نسل سوم» از سوی اپراتورهای تلفن‌های همراه، "وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات" در دولت ذکتر حسن روحانی به وی و سایر "مراجع تقلید" اطمینان داد که در وزارت‌خانه‌ی تحت مدیریتش، «مسائل اخلاقی و فرهنگی را در اولویت خود قرار می‌دهد» و «خدماتی که امکان نظارت بر آن‌ها وجود ندارد، همانند دو سال گذشته مسدود خواهد بود».
محمود واعظی روز سه‌شنبه (۴ شهریور-۲۶ آگِست) در حاشیه‌ی "مراسم بزرگداشت هفته دولت" که در "وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات" برگزار شد، گفت: «سیاست دولت برای اعطای مجوز نسل سوم ارتباطی به "همراه اول" و "ایرانسل" این است که این خدمات مانند زمانی که "رایتل" آن را ارائه می‌داد ارائه شوند و بخش ارسال عکس و تماس تصویری مسدود است تا زمانی که پیوست فرهنگی مربوطه تهیه شود.»

پیش از این در روز دوشنبه (۳ شهریور)،آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پاسخ به سوالی که امضای «جمعی از فعالان فضای مجازی» را در زیر خود داشت، از دسترسی «جوانان» و «نوجوانان» به «مطالب و فیلم‌ها و عکس‌های آلوده و فیلم‌هایی که ضدیت با اخلاق و عقاید اسلامی دارد» به عنوان «مفاسد متعدد گسترش خدمات اینترنت پرسرعت» نام برده و افزوده بود که مسوولان «نباید تنها به درآمد‌های مادی این برنامه بیاندیشند و نباید آن را نوعی روشن‌فکری دینی و آزادی علمی تصور کنند».

====================================
کامنت شخصی به نام حسن نامجویان رو در این باره بخونید :

آقا جان باچاقو خیلها کشته شدن باکبریت خیلی جاها رابه آتش کشیدن.با مغز معیوب نسل کشی کردن. اینها را هم حرام کنیدلطفا. به تاریخ خوتان نگاه کنید هروقت یک چیز تازه تواین مملکت آمد گفتید حرام است .کاری به دوران قجری نداریم که گفتید ماشین حرام ،کت وشلوار حرام،برق کاخ ناصری را گفتید : نور شیطان ،بلند گو را گفتید: بوق شیطان و.....ولی ما که شاهد زنده 50 سال پیشیم مگه نگفتید: رایو حرام بعد تلویزون حرام،سینما حرام ،ادکلن حرام، انقلاب شد گفتید: ویدیو حرام! چه شد که خیلی از موارد حلال شد؟ اگه این اینترنت پر سرعت خاک بر سر تماما در خدمت شما میشد انصافا بگو باز هم حرام بود. مثل مجسه سازی که یک عمر گفتید :ساخت مجسمه بت پرستی ودخالت در کار خداست. ولی اگر مجسمه مطهری بر سر هر کوی وبرزن در اهتزاز باشد مانعی نیست! آقاجان صادق باشید،حداقل که الان آخرهای عمر است و بار خود را بسته اید.

====================================



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد