این منم

این منم

حرف های یک جوان
این منم

این منم

حرف های یک جوان

خارج جای بدی است !

خارج جای بدی است !


خارج جای بدی است ، در خارج کسی به شما نمی گوید که این لباس را بپوش و آن لباس را نپوش ، آن مدل مو خوب است و این مدل مو بد، با این حرف بزن و با او حرف نزن . در خارج اصلاً آدم دچار کمبود محبت می شود و احساس کمبود توجه می کند و در آخر هم خود کشی تنها راهیست که برایش باقی می ماند.
خارجی ها هیچ چیز برای خندیدن ندارند ، نه یارانه چهل و پنچ هزار تومانی دارند و نه تورم چهل وپنج درصدی ، نه اختلاس سه هزار میلیاردی دارند و نه پراید بیست میلیونی ، نه شهر هایشان با زلزله شش ریشتری با خاک یکسان می شوند و نه خدمتگذاری دارند که در هشت سال ، چنان رسوم خدمتگذاری را به جا آورد که همه چیز مملکتشان خنده دار شود ، فلذا در آخر هم راهی جز خود کشی ندارند.
در خارج مسئولانشان مثل هویج رنده شده می مانند ، اصلاً بلد نیستند به مردم روحیه وامید بدهند ، به محض اینکه رکود اقتصادی می شود ، می آیند و می گویند: بله ما دچار رکود شده ایم و باید ریاضت اقتصادی بکشیم. یکی هم نیست به این احمق ها بگوید :آخر مشکلات را که خودمان هم می دانیم توی بیشعور باید کمی به جامعه امید بدهی ، مثلاً به جای ریاضت اقتصادی بگویی اقتصاد مقاومتی ، که تازه خیلی هم کلاس دارد و آدم اگر یک جایی ازش سوال کردند خجالت نمی کشد که بگوید. اما آن از خدا بی خبر ها که این حرفها سرشان نمی شود و می مانند مردم مظلوم خارج ، که در آخر باید خودکشی کنند.
خارجی ها نه پس از طرح هدفمندی یارانه ها حال و هوای اصحاب کهف را درک کرده اند و نه بعد از تحریم های عجیب و غریب دچار حال وهوای یاران پیامبر در شعب ابی طالب شده اندبرای همین هم هست که به دین و ایمان هیچ اعتقادی ندارندو آخر هم اقدام به خود کشی می کنند.
در پایان بیایید همگی به شکرانه زندگی در بهشتی اینچنین برای همه مردم مظلوم خارج دعا کنیم تا از این حال و روز اسف بار خارج شوند . ان شاء الله . و من الله توفیق.

منبع : وبلاگ رنگارنگ



مطلب کیانی زاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد