این منم

این منم

حرف های یک جوان
این منم

این منم

حرف های یک جوان

ترکی جان انصافت رو عشق است !!!!!!


انصاف کلمه ای بزرگ است به معنای """داددادن, دادکردن, راستی‌کردن , به نیمه‌رسیدن, نیمه‌چیزی‌گرفتن , میانه‌روی""" .


اما گویی آقایان فدراسیون نشین و بالاخص جناب ترکی از این کلمه بویی نبرده اند و در مشامشان چنین بوهایی راه ندارد و گویی اگر وارد شد غسل می کنند و استغفار .



جناب ترکی شما که چندیدن هفته دندان به روی جگر مبارک گذاشته بودی چرا چند روز دیگر نیز جیگرتان را راضی نمی کردید ( مهر ) !!!!


از منظر دیگر گویی آقایان فدراسیون نشین و وزارت نشین (تهرانی های عزیز رو عرض می کنم !) به هر شکل ممکن قصد بردن عروس (جام) را به حجله ( باشگاه های (!) ورزشی (!) فرهنگی (!) پرسپولیس و استقلال ) ی تهرانی ها دارند و در بردن چنین کار ثوابی از یکدیگر سبقت می گیرند و گاها به جاده خاکی می زنند . اخلاقیات را کنار می گذارند و بازی های لیگ برتر استقلال را 120 دقیقه بعد از بازی های سپاهان می گذارند تا استقلالی های گرامی با خیال راحت و قلبی آسوده به سوی کارزار بازی در زمین بروند و بدانند که چه کنند .



خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن ، در این دنیا چه دشوار است ، اما گویی  آقایان ( که وصفشان در بالا آمده ) این انسانیت را فراموش کرده اند ...


واژه ای کوتاه می تواند جواب گوی نا انسانی های این آقایان باشد ، متاسفم ، قهرمانی به هر شکل ممکن لذت بخش نیست .


من از حق خودم نمی گذرم ؛ دنیایی دیگر نیز وجود دارد ...

همان دنیایی که پروردگار بیم و نویدش را داده ...

از الآن به فکر آن روز باشد ...

روزگاری که نه من و نه شما در این دنیا نیستیم و نه من شهروندی(!) ساده ام و نه شما قدرتمندی بالقوه ؛ آن موقع عدالت را نشانتان خواهم داد.


از موضوع نوشته دور نشویم . یکی ازاین آقایان بالا نشین که موضوع نوشته در باب وی است آقای محسن ترکی است . ایشان پس از چند هفته خانه نشینی در حوزه ی فوتبال در بازی ای به کار گرفته شد که از حساسیت بالایی برای تهرانی ها و آقایان بالانشین برخورداد بود . ایشان در این بازی چنان خودشیفتگی خود را به استقلال نشان داد که اگر من جای این باشگاه بودم تمامی نیازهای زندگی وی را از مواد و امکانات لوکس بی نیاز می کردم .


آقای ترکی یک کلام چرا به راحتی یک گل زیبا به استقلال دادی ؟؟؟






مطلب کیانی زاد 1392/02/14

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشمندنیا - کتاب شهر یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 http://ketabeshahr.blogfa.com/

سلام - به خدمتون عارضم که استخر فوق الذکر حد فاصل خوابگاه های قدیمی دانشگاه مالک اشتر ( خوابگاه های سبز و قهوه ای رنگ ) و منابع آب بعد از هشت بهشت است
شما اگر به سمت گلدیس حرکت کنید ، ابتدا به هشت بهشت خواهید رسید ، وقتی وارد خیابان اصلی هشت بهشت بشوید سمت راست شما یک بیابان است که از دور دو عدد درخت کاج قابل رویت می باشد و آن استخر در پایین آن دو درخت کاج واقع شده
الان با عجله به نت اومدم ، اگر توضیح دیگری به خاطرم رسید باز خدمتتان عرض خواهم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد