این منم

این منم

حرف های یک جوان
این منم

این منم

حرف های یک جوان

تحریف آشکار تاریخ این بار توسط یک دوست !!


تحریف آشکار تاریخ این بار توسط یک دوست !!




سانسور رسانه ملی در این بین جالب به نظر آمد. طوری که انگار یک مسئله معمولی رخ داده است. اما رسانه های زیادی با پوشش این موضوع و تحلیل آن به جمع زیاد معترضین پیوستند. رسانه های عربی از این موضوع بسیار خوشحال شدند و آن را دلیلی بر حقانیت خود می دانستند.


ایسنا:

استفاده از نام مجعول خلیج ع رب در افتتاحیه بازی‌های گوانگجو

در بخشی از مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی در شهر گوانگجوی چین که در حوالی رودخانه پرل  برگزار شد، یک کشتی که به صورت نمادین در آب‌های این رودخانه در جریان بود، پس از قرار گرفتن در امواج سهمگین به جزایر مختلفی رسید که به یکباره نمایشگرهای محل برگزاری نام خلیج فارس را به صورت جعلی خلیج ع رب عنوان کردند.

(سانسور رسانه ملی در این بین جالب به نظر آمد. طوری که انگار یک مسئله معمولی رخ داده است .اما رسانه های زیادی با پوشش این موضوع و تحلیل آن به جمع زیاد معترضین پیوستند. رسانه های عربی از این موضوع بسیار خوشحال شدند و آن را دلیلی بر حقانیت خود می دانستند)



رفتار بچگانه مسئولین ( یک دروغ ناشیانه!!)

تابناک:

چشم پوشی از جعل هویت ایران با عذرخواهی شفاهی یعنی خیانت

در خبرها آمده است به دنبال این رخداد، آقای «سعیدلو» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ورزش و همچنین «علی آبادی»، رئیس کمیته ملی المپیک، با دیدن چنین صحنه ای عصبانی شده و تصمیم به ترک مراسم می گیرند؛ البته در برخی خبرها آمده که آنها حتی برای دقایقی مراسم را ترک کرده اند، ولی ادامه ماجرا، تأسفبار است، زیرا گویا این دو مقام ارشد دولتی کشورمان، با پادرمیانی و عذرخواهی شفاهی نخست وزیر چین به مراسم برمی گردند و تا آخر مراسمی که در آن و در برابر دیدگاه میلیون ها بیننده حاضر و ناظر از سراسر قاره کهن و جهان به ناموس این آب و خاک دست اندازی شده است (گویا این آقایان ناموسشان را به فروش گذاشته اند )، به احترام جناب نخست وزیر می نشینند! در ادامه نیز کاروان ورزشی ایران که بدون تردید، باید به نشانه اعتراض در مراسم رژه کاروان‏های ورزشی کشورها شرکت نمی کرد تا دست کم این گونه پیام اعتراض آشکار خود را در برابر جعل این نام تاریخی به مردم جهان می رساند، با لبانی خندان در مراسم رژه شرکت کرد و تنها به حضور نیافتن سرپرست کاروان در این رژه بسنده کرد.


عذر خواهی و ترک مراسم هنگام مراسم دروغی بیش نبود

تابناک:

سند عذرخواهی چینی هایی که ایران را دشمن شاد کردند رو کنید

حقیقت امر این است که چینی ها، هیچ گونه عذرخواهی نکرده و حتی به شهادت اعلام سفارت کشورمان در چین، هیچ یک از مسئولین ایرانی، قصد ترک مراسم را نیز نداشته و تنها در این میان، سفارت کشورمان اعتراضی به وزارت خارجه چین فرستاده است.



ایرنا:

سفیر ایران در چین گفت: همه مسوولان اعم از «علی سعید لو» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی و «محمد علی آبادی» رییس کمیته ملی المپیک و دیگر مقامات ورزشی کشورمان تا پایان مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

(کاش سفیر ایران در چین کمی آبرو داری می کرد!! اعتراض ها به این مسئله به شدت افزایش پیدا کرد و بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که کاروان ورزشی ایران باید گوانگ ژو را ترک کند. همین اعتراضات باعث شد که مسئولین کمی به خودشان بیایند و از خواب بیدار شوند اما با خواب آلودگی تمام به بررسی موضوع پرداختند)



اعتراض های معمولی به یک مسئله مهم

مهر:

بهرام افشارزاده نامه رسمی اعتراض آمیز کمیته المپیک به شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته برگزاری شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ارسال کرده است.

(البته دیگر مسئولین هم از جمله سفارت ایران با پیگیری های معمولی اعتراض کردند)



یک عذر خواهی معمولی (چه دلایل قانع کننده ای !!)

فارس:

عذرخواهی مسئولان برگزاری مسابقات گوانگجو از ایران

بخش هایی از متن این عذر خواهی:

ما ایمیل شما را به رئیس کمیته برگزاری‌ بازی‌ها که نشان دهنده ناراحتی و اعتراض شما به دلیل نمودار شدن و استفاده اشتباهی در قسمتی از ویدئوی پخش شده در زمان جشن افتتاحیه دریافت نموده‌ایم و علاقمندیم ضمن تقدیم عذرخواهی عمیق به دلیل این اشتباه دلایل آن را توضیح داده که چرا و چگونه این اشتباه صورت گرفته است. ...

جهت پیدا کردن این جاده (ابریشم) برای تماشاگران از یک نقشه چاپ مجدد در رابطه با مناطق مورد نظر در آسیا که توضیحات ناکامل و کمی مربوط به سال‌های گذشته داشت، استفاده گردید. ...

مناطق کلیدی نشان داده شده در نقشه که به صورت انگلیسی بوده جهت استفاده تماشاگران غیرچینی بوده است. هر چند به این دلیل که ما میزبانی تمام آسیا در این رابطه در برمی‌گرفتیم و مورد استفاده قرار می‌دادیم اشتباه در ترجمه و توضیح باعث نشان دادن نقشه به صورت اصلی گردیده است.

ما علاقه مندیم به اطلاع شما برسانیم که استفاده از این نقشه توسط گروه تهیه‌کننده صرفا به دلیل ذوق به مسائل هنری بوده است و هیچگونه هدف سیاسی در کار نبود.



همه چی به خوبی و خوشی تموم شد

بسیار جالب است که در این مسابقات ورزشکاران ایران به روال همیشگی در مسابقات شرکت کردند. این اعتراض ها و واکنش های معمولی نشان می دهد برای مسئولین این موضوع بسیار معمولی بوده است. آیا این امکان وجود نداشت که قهرمانانی که مدال می گیرند با نشانه ای از دفاع از ناموس میهنشان در مراسم توزیع مدال شرکت کنند؟؟!! ایران در روز پنجم از مسابقات، پنج مدال طلای ارزشمند گرفت اما در هیچ کدام از آنها ورزشکاران و مسئولین ما نشانه ای از دفاع از خلیج همیشگی فارس را نداشتند.







به نقل از :

http://persianl.persianblog.ir/post/5/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد